29. elokuuta 2013

Työhakemus


Sari Tirri                                                                                                                                HAKEMUS

Harjutie 413

07600 Myrskylä

GSM:  040 5417 702

s-posti:  sari.a.tirri@gmail.com                                                                                  29.8.2013


Maria Johansson

Lapinjärven kunta/Peikkolaakson päiväkoti

Lukkarinpolku 5 F

07800 LAPINJÄRVI

Päivähoitaja

Viitaten hakemukseenne työvoimatoimiston sivuilla olen kiinnostunut kesätyöstä yrityksessänne. Olisin valmis aloittamaan työt heti kesäkuun 2014 alussa.

Opiskelen tällä hetkellä sosiaali- ja terveys alaa Lahdessa Koulutuskeskus Salpauksessa kolmatta vuotta ja olen erikoistumassa lapsiin ja nuoriin. Haluaisin teille mielelläni töihin koska haluan työskennellä varhaiskavatuksen paikassa ja pidän päiväkodeista työympäristönä. 

Olen 18-vuotias Myrskyläläinen nuori. Olen ollut mukana partio toiminnassa 7-vuotiaasta asti. Olen ollut eräänä kesänä rippikoulun isosena Myrskylässä ja Chico’s Arabiassa Helsingissä 2 viikkoa tutustutyöelämään ja tienaa jaksolla. Viime ja toissa kesänä olin 2kk Korsmalmin hoitokodissa ensin hoitoapulaisena ja myöhemmin lähihoitajan sijaisena.  Päiväkoti maailmasta kokemusta minulla viiden viikon jakso Tenava-tonttilan päiväkodista työssäoppimisjakso. Lasten kanssa olen toiminut paljon partion ja sukulaisten lasten myötä. Olen ollut mukana taitaja toiminnasassa jossa olen saanut paljon erillaisia kokemuksia. Minulla on myös hygieniapassi ja ea1/2-korttit. Olen sosiaalinen, pirteä, iloinen, ja tarkka siinä mitä teen.

Tulen mielelläni kertomaan itsestäni lisää työhaastatteluun. Toivon että otatte minut huomioon täyttäessänne työpaikkojanne.

Ystävällisin terveisin


SARI TIRRI

Liitteet: 1 CV

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti