15. elokuuta 2013

Kuka minä olen?

Olen Sari, ikää minulla on 18vuotta. Asun Lahdessa kolmen hengen soluasunnossa. Kämppiksiäni en ole tuntenut ennen asuntoon muuttoa. Olen asunut Lahsessa nyt tasan kaksi vuotta, eli aivan siitä asti kuin olen koulun aloittanut Salpauksessa. Olen kotoisin  Myrskylästä, joka ei usemmille sano mitään. Myrskylä on jos minulta kysytään pieni kylä n.45km Lahdesta etelämmäs. Mielestäni kylä on rauhallinen paikka hyvä asua ja elää. Kotini on myrskylässä vanhassa maatalossa, jossa ei eläimiä ole kissaa ja koiraa lukuun ottamatta. Vanhempani saavat elantonsa viljan viljelystä.

Peheeseeni kuuluu äiti ja isä, sekä äidinpuolelta 11vuotta vanhempi "siskopuoli" sisko se on jos minulta kysytään. Siskoni on jo naimisissa ja hänellä on oma peheensä. Isovanhempia minulla ei enää ole.
Minulle elämässä tärkeintä on perhe, ystävät ja terveys.

Harrastan partiota nyt 11vuotta putkeen. En ole viime vuosina kerennyt olla niin ahkerasti mukana toiminnassa kuin mitä olisin halunnut, kun oma lippukuntani sijaitsee Myrskylässä niin sinne on ollut hankala kulkea kesken viikkoa. Muuten vapaa-aikani vietän ulkona ystävien kanssa tai lenkkeillessä tai vain ollessa ihan rauhassa.

Minut sai lähtemään opiskelemaan ehkä lähihoitajaksi  se että siskoni on alalla, äitini on ollut alalla, nyt tosin jo sairaseläkkeellä. Päätöksen alasta olen kyllä tehnyt jo hyvin varhain. Se tapahtui 6vuotiaana viimeisenä tarhapäivänä ilmoitin hoitajilleni, että kun olen iso tulen joko tekemään heidän työt tai sitten tulen hoitamaa heitä. Ja tällä tiellä ollaan. Unelma-ammatti on kyllä tässävälissä kerennyt vaihtua useaan otteeseen, mutta tämä tuntuu ainakin tällähetkellä eniten omalta.

Toivon että tämä ainakin aukaisi hiukan sitä kuka minä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti