21. tammikuuta 2014

Työtä.

Oli sateinen ja ankea tammikuun 8 pv. Rupesin kriiseilemään kun löysin netissä että "minun" työpaikkaani haetaan työntekijää sijaisuuteen. Harmittelin sitä että kun en sinne voi mennä kun sijaisttu olisi ollut tammi-maaliskuun kestävä.Paikkahan on siis Korsmalmin hoitokoti, se on entisten alkoholistejen hoitokoti, heidän loppulelämäsä koti, sinne ei siis tule katko jaksolle ketään. Korsmalmilla olen ollut kaksi edellistä kesää töissä, ja olen viihtynyt hyvin. Juttelin entisen työkaverini kanssa ja hän sanoi minulle että olisi mukavaa jos tulisin kesäksi taas työkaveriksi.

No sitten tuli vielä sateisempi ja vielä ankeampi tammikuun 8 pv. kello oli 11.45 ja puhelin soi. Näytössä luki Korsmalm. Vastasin puhelimeen ja siellä iloinen pirteä pomo Tanja kyseli että olikos valmistumassa nyt keväälä. Sanoin että kyllä paperit pitäisi toukokuussa saada. No sieltä tuli sitten tarjous että kiinnostaisi minua
tulla heille kesäksi (kesä-elo) töihin ja mahdollisesti voisi olla jatkoakin tarjolla. Minä hetken siinä mietin että se ei kylläkään ole koulutusohjelmaa vastaavaa työtä. Mutta pidän paikasta se on lähellä kotiani ja en joutuisi pohtimaan työnhakua nyt samaan aikaan valmistumisen kanssa. Joten otin tarjouksen vastaan.

Näi ollen akea päivä muuttui paljon paremmaksi!!!

MINULLA ON TÖITÄ KESÄKSI!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti